niedziela, 7 października 2012

Candy na powitanie

Ponieważ zaczynam kolejną  przygodę z  blogiem, tym razem o nowej tematyce,  czas na powitanie ogłosić Candy.

Zasady:
  • Pozostaw komentarz pod postem, w którym napisz jaka tematyka postów będzie dla Ciebie najciekawsza, osoby które nie mają bloga proszę o podanie adresu e-mail.
  • zamieść link w swoim pasku bocznym z informacją o Candy
  • jeśli chcesz, zostań moim obserwatorem  
Przygotowałam dla Was, własnoręcznie wykonane zawieszki, oczywiście w tematyce dziecięcej.
Candy potrwa do 5 listopada, wtedy wsród propozycji tematyki poruszanej na blogu, wybiorę najciekawszą oraz wybiorę drugą osobę spośród obserwatorów.
Dla wybranego obserwatora cukierek bedzie niespodzianką :)
 Więc zapraszam serdecznie do zabawy
Ewa

20 komentarzy:

  1. Witam Ewo :) bardzo chętnie wezmę udział w Candy :) Jaka tematyka mnie by interesowała?? Przede wszystkim odnawianie starych mebli dla dzieci w tematyce jak łączyć w jednym pokoju wystrój dla chłopca i dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyba wiele z nas ma ten problem, jeśli dwójka dzieci ma wspólny pokój. To świtny pomysł na post. Pomyślę...

      Usuń
  2. Ja również chętnie wezmę udział. Co do tematyki, ja mam dzieci już nastoletnie, oprócz najmłodszego, ale on tylko pancerne meble powinien mieć:), moze to jest dobry temat, jak zabezpieczyc meble przed zniszczeniem nie używając toksycznych materiałów. Nie wiem tylko czy to mozliwe:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zgłaszam się do zabawy :)Ciągle jestem na etapie urządzania pokoju mojej niespełna 2 letniej córeczki :)
    nowika6@o2.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chce udzial w Twoim candy. Fajnie byloby gdyby tematy dotyczyły rzeczy dla malych dziewczynek, albo jak z nimi cos fajnego mozna zrobić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja staję w kolejce :-)
    a mnie interesowały by ciekawe aranżacje w pokojach chłopców ponieważ wydaje mi się że trudniej jest dobrze zagospodarować pokój chłopca niż dziewczynki.
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne rzeczy,dziękuję za inspiracje do pokoiku małej,ostatnio wspólnie pracujemy nad jej pokojem.
    Tylko starsza latorośl marudzi, ze za jego dzieciństwa nie było takich możliwosci,
    pozdrawiam Ola i Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Chętnie wezmę udział w Candy! Takie śliczności pasowały by do pokoju mojej córki do poszewek na poduszki która jest błękitna w białe kropki a druga w różówą krateczkę hm... może się uda. Co by mnie interesowało obecnie mam etap malowania w pokoju córki także jakieś ciekawe aranżacje do mebli drewnianych bukowych, i w jaki sposób wyeksponować te wstrętne plastiki które (niestety córka dostaje w prezentach) a jest tego sporo kuchnia toaletka lekarz opieka noworodka. Może się uda a jak nie to wszystko na śmieci, ale co pomyślą darczyńcy tych "cudów" :)
    izabelapawlowska1985@gmail.com
    pozdrawiam IZA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ustawiam się w kolejce, bo szukam inspiracji. Chętnie bym też poczytała jak wykonać proste dekoracje.
    kwiat79@vp.pl
    Pozdrawiam serdecznie! Madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie ustawię się w kolejce :) Ciekawe byłyby posty o uniwersalnym urządzaniu pokoi dla dziecieczków, tzn. dobieraniu takich dodatków żeby nie trzeba było co roku czy co dwa lata wszystkiego zmieniać gdy dziecko wyrośnie :) kroolikarnia@blogspot.com. Pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie ustawię się w kolejce:) A o czym poczytałbym o dekoracjach i jak zmieniać wystrój pokoiku małym kosztem:)
    zapraszam do siebie http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/ i tutaj to taki blog dla twórczych mam http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością przedłużam kolejkę po te śliczności...
    a co bym chciała tu zobaczyc? informacje o nadawaniu nowego życia starym mebelkom, o pomysłach na "uniwersalny" wystrój pokoików dziecięcych...między innymi :)
    http://przezkrotkachwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja staję w kolejce po śliczne ozdóbki :) A mnie by interesowało tematyka urządzania pokoiku dla dziecka odpowiednio do wieku :) Wiadomo, nie myślę o wymianie co roku mebli ;) ale chodzi o dodatki, może jakieś zabawki/malunki edukacyjne :) Pozdrowienia ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, Ewciu, jak wiesz mam dorosłe córki ( no jedną prawie dorosłą) więc urządzanie dziecinnego pokoju mam za sobą, ale....... będą ( kiedyś) wnuki a wtedy każda podpowiedź będzie jak znalazł. A ponieważ lubię Twoje cacka zapisuje się na candy :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, ja też się zapisuję. Ja natomiast z chęcią zobaczę pomysły jak pogodzić mieszkanie w jednym pokoju z dzieckiem. Jak oddzielić strefę dziecięcą od Naszej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z checia ustawiam sie w kolejeczce, dziekuje za inspiracje :) stala obserwatorka , Ewa:) - adusia808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Co do tematyki, to interesuje mnie każda :).
    Np. idą święta więc teraz "chłonę" wszystko co świąteczne hihi.
    Jakieś kursy też by mi się podobały :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam się;)
    Fajnie by bylo gdybys pokazywała tutaj jakies DIY i pomysły jak upiększyc pokoik dziecięcy.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również z chęcią dołączę do zabawy...a tematyka jak prostymi dodatkami zmieniać pokój dziecka bo wiadomo,że szybko rośnie i to co dobre dla 2 latka to 5 latkowi już się nie podoba...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń