poniedziałek, 25 lutego 2013

Pokoik dla dziewczynki w stylu angielskim



Bardzo lubię wnętrza utrzymane w stylu angielskiej wsi, takie nieformalne, będące połączeniem mebli i dekoracji z kilku epok. 
Pomyślałam sobie, że pokażę Wam parę przykładów pokoi, które wcale nie muszą być wyposażone w drogie zestawy mebli.  W tym przypadku liczy się pomysł, jakiś stary mebel - jak ta komoda powyżej, niekoniecznie antyk, kolorowe dywaniki, tkaniny w kwiatki, paseczki i kratki, plecionki, kosze wiklinowe.
Te pokoiki kojarzą mi się trochę z pokojem na poddaszu Ani  z Zielonego Wzgórza.


źródło: Jan Baldwin from Perfect English Cottage






http://www.housetohome.co.uk


a poniżej parę  moich "wytworków" pasujących do takich wnętrz





5 komentarzy:

  1. No pikne pokoiki! A Twoje szycie znam, widziałam i podziwiałam. Buziaki Ewuś i tzrymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoiki przepiękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoiki przepiękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoje ładne chociaż mnie tu brakuje wyrazistych elementów oświetlenia. A ono w pokoju dziecka jest bardzo bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń